wtorek, 7 lutego 2012

Bohaterowie

Bohaterowie:

Emma Stella Grey (18l.)
Pochodzi z Leeds.
Ma 24-letniego brata Eric’ka.
Uwielbia robić zdjęcia i grać na gitarze. Uczestniczyła w wielu konkursach.
Zna dwa języki irlandzki oraz francuski.



Samantha Sophie Smith (18l.)
Pochodzi z Bristol.
Jej pasją jest taniec. Uczestniczyła w wielu konkursach ,a także wygrała  w programie YCD.
Biegle posługuje się językiem francuskim oraz hiszpańskim.




Eric Daniell Grey (24 l.)
Jest starszym bratem Emmy.
Skończył studia ,i planuje zostać lekarzem.




One Direction
Louis (19l), Niall ,Zayn ,Liam (po 18l.) ,Harry( 17l.)

11 komentarzy:

  1. Hej czemu mam wrażenie jak by dużo było zerżnięte ode mnie z bloga? Samantha Sophie Smith (18l) ona jest u mnie i te same zdj opis prawie taki sam z małymi wyjątkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiem
      Może dlatego że wzorowałam się na moich ulubionych blogach. Lista ich jest po prawej stronie

      Usuń
    2. ejjj no właśnie ja już to u ciebie widziałam
      PS do autora, weź nie rób takiego spamu, wymyślaj swoje historie

      Usuń
    3. Mam własną historię
      tylko wzorowałam się troche na bohaterach

      Usuń
    4. Widzę znajduje się tam mój blog ale proszę ciebie nie rób czegoś takiego prawa autorskie zastrzeżone! Nie lubię czegoś takiego kiedy ja myślę nad tym całą noc, a potem ktoś to ściąga!

      Usuń
    5. PRAWA AUTORSKIE-ogół praw przysługujących autorowi utworu albo przepisy upoważniające autora do decydowania o użytkowaniu dzieła i czerpaniu z niego korzyści ( z wikipedi)

      tak tylko mówie bo niektórzy chyba nie wiedzą o co chodzi

      a i nie zniechęcaj sie tylko prosze pisz własne historie

      Usuń
    6. Alex dobrze gadasz! Następnym razem powiadom mnie lub moją małą ekipę

      Usuń
    7. Jak chcecie moge zmienic bohaterów

      Usuń
    8. Dobra My też sorry. Ale jak to zobaczyłam to rozjebałam na mini mini części telefon.

      Usuń